Thomas Bigum – Ekspert i digital markedsføring

Kort uddrag fra interviewet hvor Thomas introducerer sig selv:

Du kan læse mere om Thomas her: https://bigum.co/

Vil du have adgang til det fulde interview med Thomas Bigum, og alle de andre der medvirker i online kurset Den Selvstændige Psykolog?
Hvis ja, så klik her og læs om hvad kurset indeholder og hvordan du køber adgang til det.


Spørgsmål som Thomas Bigum besvarer i interviewet:

Hvordan selvstændige psykologer kan udnytte sociale medier på en bedre måde.

Hvorfor at det som selvstændig psykolog kan være en fordel at være på de sociale medier.

Hvilke sociale medier som er de mest oplagte for selvstændige psykologer at benytte sig af.

Hvorfor det er vigtigt at comitte sig til et socialt medie og være konsistent ift. at lægge indhold op.

Hvordan man positionerer sig på de sociale medier og øger sandsynligheden for at skabe opmærksomhed omkring sit budskab.

Hvordan man laver en konkurrentanalyse og hvad man kan bruge en konkurrentanalyse til ift. sociale medier.

Hvordan man skal vælge om man skal gå på fx. Facebook eller Instagram

Hvad kan man som selvstændig psykolog aktivt gøre hvis man ønsker at komme i de klassiske medier (Aviser, TV, radio etc). 

Hvad man kan gøre for at positionere sig som ekspert indenfor et område (fx. angst, stress, autisme etc.) 

Hvad man kan gøre for at komme højere op i søgeresultaterne på Google. 

Hvorvidt Thomas Bigum anbefaler at man betaler sig til at booste de opslag man laver på sociale medier, så man når ud til flere andre end dem som følger en. 

Hvorvidt Thomas anbefaler at man hyrer en til at hjælpe sig med at administrere ens tilstedeværelse på de sociale medier. Og hvad sådan en person kan hjælpe med.

Hvor man kan finde gode ressourcer hvis man gerne vil lære om professionel brug af de sociale medier?

Hvordan man griber det an, hvis man gerne vil række ud til de klassiske medier (Aviser, radio, TV etc), og blive eksponeret i disse.

Hvordan man kan som selvstændig psykolog kan komme op med en historie som er interessant for medierne at skrive om.